Oferta psychologiczna

 

Zapraszamy do współpracy rodziców z dziećmi i młodzieżą u których występują wymienione niżej trudności lub zaburzenia. Wspólnie przyjrzymy się problemom, odpowiemy na nurtujące Państwa pytania, udzielimy wskazówek do pracy z dzieckiem. Przeprowadzimy szczegółową diagnozę, ustalimy plan terapii w taki sposób, aby jak najlepiej pomóc Państwu i dziecku.

Dzieci  0–3 lat:

  • ocena rozwoju psychoruchowego dziecka
  • opóźnienia w rozwoju psychoruchowym
  • trudności w nawiązaniu kontaktu wzrokowego, brak uśmiechu
  • nadmierny spokój, mała ruchliwość
  • trudności dotyczące czynności fizjologicznych
  • problemy z jedzeniem
     

Dzieci przedszkolne:

  • ocena gotowości szkolnej
  • ocena ilorazu inteligencji
  • trudności adaptacyjne
  • moczenie i zabrudzanie
  • trudności z mową i rozumieniem mowy
  • lękliwość
  • mutyzm wybiórczy
  • nadmierny bunt
  • zachowania agresywne
  • nadmierna ruchliwość
  • nadmierna pobudliwość
     

Dzieci szkolne/Młodzież:

 

  •  ocena ilorazu inteligencji
  • zespół nadpobudliwości psychoruchowej
  • trudności w nawiązywaniu relacji
  • obniżony nastrój
  • nieśmiałość, wycofanie
  • zaburzenia koncentracji
  • trudności w uczeniu się
  • słaba motywacja do nauki
  • lęki
  • wybuchowość, agresywność
  • mutyzm wybiórczy
     

Pomoc dla rodziców:

  • wsparcie w trudnościach wychowawczych
  • porady psychologiczne
  • konsultacje terapeutyczne
  • wskazówki dotyczące stymulowania poprawnego rozwoju dziecka
     

Drodzy rodzice pojawienie się nowego członka rodziny jest wielkim wydarzeniem dla każdego z Was. Czasami oprócz ogromu radości, przychodzi Wam mierzyć się z różnymi emocjami tj. strach, lęk, niepewność, złość. Każdy etap rozwoju dziecka przynosi ze sobą ogrom pytań i wątpliwości. Ważne jest aby w takich sytuacjach spotkać się ze specjalistą,porozmawiać i odpowiedzieć na pytanie m.in. czy moje dziecko dobrze się rozwija? jak mogę stymulować rozwój mojego dziecka? czy dane zachowanie jest w normie rozwojowej? itp. oraz poszukać sposobów radzenia sobie z trudnymi emocjami dziecka tj. dziecięca złość czy nadmiar lęku.